2010. március 13., szombat

Kino Siska

Tegnap kultúrprogramot csináltunk, a szobatársammal Nives-el, és az ő barátaival. A hely mintha az Árpádhíd környékén lenne, panelházak között, egy nagyon modern épület, csupa üvegfelülettel, szóval kívülről minden látható volt. Bent szuper arcok, végre azt éreztem nem is vagyok igazi ufó itt, kicsit Pecsás, kicsit régi Almássy-tér érzet, csak nagyon tiszta meg szép. Bent alternatív zenekarok játszottak hallottunk három bandát, nekem az utolsó volt a kedvenzem-az egy szarajevói banda volt- ami hasonlított egy kicsit a Kispálra, összemixelve egy kis Hobo-val, és mintha néha a Korai Öröm alapjai szólaltak volna meg. Állítólag igazi kemény megmondóember az énekes, hát én ugye egy kukkot sem értettem az egészből, de éreztem nagyon..csak hiányzott a Lovasi.
Ja és a csávó sosem fordult a közönség felé és a legszebb, hogy állandóan ráakart gyújtani.Ugye a koncerteremben nincs dohányzás, ettől valahogy nagyon steril lesz az alternatíva, de hát az valami hihetetlen érés, hogy nem büdös az ember ruhája-mindene a koncert után...ja a végén rágyújtott.


















1 megjegyzés: